Po nákladech denně v Ulan Bator, financování města Mongolska, jsme byli připraveni vyrazit do vynikajícího venku a zažít to všechno Tato pozoruhodná země musí nabídnout. Spokonili jsme se 4 dalšími podobně smýšlejícími batůžkáři o stejném věku jako my, a také jsme začali plánovat naši cestu s nimi do pouště Gobi!

Jak chápete (nebo možná nevíte), jsme pouštní feťáci. Nemůžeme z nich dostat dostatek. Strávili jsme dlouhou dobu v západních pouštích v Egyptě a také jsme udělali velbloudí safari v Indii, ale ještě jsme museli zažít tak rozmanitou poušť jako Gobi. 6 z nás (Ben, James, Anna, Merlin i my) zabalili naše tašky i těla do minivanu a také zamířili do vynikajícího rozšíření pouště s naším průvodcem i řidičem.

Načítání dodávky … Gobi poušť, právě tady přijdeme!
Den 1:

Metodu jsme vytvořili s nějakým strašným webovým provozem ve městě financování a také do otevřené steppe. Trvalo jen asi 15 minut, než jsem byl mimo město, aby viděl kopci ekologicky přátelský. Všichni jsme narazili a také jsme se odrazili kolem melodie mongolské hudby, celkem s „sousedícími“ koňmi jako texty!

Scenérie prvního dne naší cesty
Zastavili jsme se v součtu (velmi malém městě) a také jsme měli první chuť na venkovské jídlo. Od té chvíle bude cokoli, co jsme jedli, vyrobeno z kozy nebo ovcí. Rovněž jsme dostali svůj první pohled na typ toalety, kterou bychom využívali pro následujících 6 dní, a také věřím, že je bezrizikové, že jsou to nejhorší, jaké jsme kdy viděli!

Toaleta ve stylu outhouse, kterou bychom využívali po dobu 6 dnů
Doba jízdy v prvním dni byla docela drsná. Vzhledem k tomu, že jsme si přáli náš výlet na posledních 6 dní místo 7, skončili jsme jízdou po dobu 13,5 hodin, než jsme přišli do našeho GER (tradiční mongolský domov, také v některých zemích nazývaný jurt). 6 z nás se usadilo, měli nějaké večeři a záběry vodky, aby zabili jakýkoli typ bakterií v našich žaludkách (což by skončilo jako norma během našich cest zde), zatímco si užíval slunce zapadajícím se nad obzorem.

Naše ger na noc

Den 2:

Probudili jsme se na kozy „Baahh’ing“, stejně jako ovce a také si nahlédli hlavy mimo naše GER. Sbalili jsme všechno, měli jsme nějakou snídani a předtím, než jsme tomu pochopili, byli jsme znovu na silnici. Začali jsme tím, že jsme viděli planoucí útesy, které jsou oblíbené pro to, že jsou extrémně prvním místem, kde byla objevena vejce dinosaurů. Tyto strmé útesy byly senzační, stejně jako když je slunce zasáhlo v pořádku, vypadaly absolutně červeně i planoucí.

Nás s Benem, Jamesem, Annou a Merlin na planoucích útesech
Po chvíli jsme pokračovali, než jsme se vztahovali ke stádu velbloudů blokující silnici! Naše první pouštní velbloudy cesty. Dostali jsme se a také jsme pořídili několik fotek, stejně jako Nick se pokusil mazlit jeden … bez úspěchu.

Nick se snaží spřátelit velbloudy … bez úspěchu
Zpátky v dodávce jsme šli a pokračovali v tom, abychom se metodou do našeho dalšího Ger tábora. Než jsme přišli do našeho konečného cíle na den, objevili jsme lebku krávy. Nechápu, jestli to bylo slunce, které nás trochu smylo nebo co, ale všichni jsme se rozhodli, že tato mrtvá hlava zvířat by skončila jako náš maskot po celou cestu. Pojmenovali jsme to Gandalf i od té doby, byl součástí naší posádky.

Gandalf! Nejnovější člen naší posádky
Ukázali jsme se kolem 2:00 a také jsme byli pozváni do rodiny rodin pro nějaký regionální sýr, chléb a mléčný čaj. Všichni jsme se lemovali a užívali si pouštní život před instalací velbloudu a také jsme vytvořili naši metodu k velkým písečným dunům, které se v dálce objevily. Když jsme cestovali ve vynikajícím Egyptě, viděli jsme významné písečné duny, ale tyto byly úplně jiné.

Místní sýry i chleby, které jsme na nás používali v domácnosti
Začali jsme na plošinu na plošině, pak jsme vyrazili na duny a za dunami byly skalnaté hory! Flatlands to Dunes do hor, to bylo několik z nejlepších scenérie, jaké jsme kdy viděli. Nick, stejně jako jsem tam zůstal a užíval jsem si slunce a také výhled až do západu slunce. Toho večera jsme se potěšili čerstvě vyrábějícím bzučení (místní knedlíky) s kozím masem a všichni jsme všichni vyzkoušeli nějaké Arak (fermentované mléko), v této situaci to bylo fermentované velbloudské mléko. Chuť byla naprosto zajímavá …

Písečné duny pouště Gobi
Den 3:

Rozloučili jsme se s naším ger, velbloudy, kozím, ovcemi a také se vydali na 7hodinovou cestu. Zastavili jsme se na senzační rokle pro LUNCh, stejně jako trochu relaxace, než se vrátím do dodávky a pokračujte v Yolyn AM, což je další rokle, která je pokryta 10 metrů ledu po dobu 10 měsíců v roce! Skupina z nás se rozhodla, že jsme si přáli pronajmout si koně a také na výlet do kaňonu než chůze. Nick, Merlin a James vzlétli v zuřivosti a také cvalem po kaňonu, zatímco já, Anna i Ben uvízli kopali naše beznadějné koně! Žádné množství kopání, bičování nebo „chooo’ing“ (jak uvedli místní obyvatelé), by se můj koňský pohyb. Takže jsem pomalu klusal a také jsem šel svou metodou po rokle. Ať tak či onak, byl to vynikající zážitek.

Nás na Yolyn Am Gorge

Mě na svém koní, které by spolupracovalo

Asi po hodině náš průvodce navrhl, abychom se zastavili v muzeu. Nebyli jsme si jisti, co očekávat, a když jsme vešli dovnitř, nemohli jsme uvěřit našim očím. 6 z nás se pomalu začalo chichotat, pak se smát, stejně jako vážně zlomený, než se smíchem pláče! Bylo to muzeum zvířat a taxidermista, který nacpal tato zvířata, musí být vysoký nebo tak něco, když se je pokusil oživit zpět k životu i na displeji. Vypadali naprosto směšně. Snow Leopard i koza jsou dva z našich osobních oblíbených.

Jakmile jsme byli hotovo se smíchem, udělali jsme svou metodu na náš Ger Camp na noc. Tento tábor byl zatím nejlepší. Set na válcování steppe kopců seděl 4 gers. Dva pro naši skupinu, jeden pro kuchyňskou oblast a jednu pro jednu rodinu. Bylo nám řečeno, že vlci potulují oblast, ale bohužel jsme neviděli.

Náš dům na noc … ne špatný výhled!
Všichni jsme hráli nějaké karty, nechali jsme naše normální záběry vodky a na noc se obrátili. Potřebovali jsme si odpočinek na poslední 3 dny našeho výletu Gobi Desert!

Tým hraje na nějaké karty a má vodku na step
Podívejte se na naše video GOBI Desert Exkursion!

Zůstaňte naladěni na část č. 2 skvělých časů v poušti Gobi a část II tohoto videa!

Mít rád? Připnout! ?

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou partnerem Amazonu a také přidružením pro některé další maloobchodníky. To naznačuje, že provádíme provize, pokud kliknete na odkazy na našem blogu a nakupujete od těchto prodejců.