Takže srpen, tady jdeme! Ještě další krok blíže k Vánocům, což je skličující, ale zábavná myšlenka. Pokud nenávidíte Vánoce, v tom případě je mi líto připomenutí.

Od té doby, co jsme naposledy mluvili, se tu hodně dělo v romantickém ústředí … ačkoli to bylo hodně z toho zákulisí, o kterých byste pravděpodobně nedali moc opice. A to je v pořádku. Dostali jsme však spoustu plánování a formalizujeme náš nejnovější cestovní itinerář, což je úžasné.

Jsme opravdu nadšeni o tomto dalším, protože budeme spolupracovat s turistickým radou, abychom hovořili o Sabah. Teď, pokud jste o Sabah neslyšeli nebo si nejste absolutně jisti, kde to je, je to v pořádku. Je to docela vzdálené – ve skutečnosti je to součást Borneo v Indonésii. Ve skutečnosti je však ve vlastnictví Malajsie, což je trochu matoucí.

Každopádně je to ohromující část světa z toho, co jsme v našem výzkumu viděli, a jsme opravdu nadšení, když vám o tom řekneme mnohem víc. Užijte si tento prostor těsně, protože se to stane na konci měsíce.

Mezitím jsme zde v Sydney dole dole pod tím, co bylo dalším poněkud mrazivým a mokrým týdnem. Spousta vnitřních věcí a snění o našem čase v Byron Bay minulý víkend. Paní Romance také zveřejnila ve svém příspěvku své nejnovější video s romantikou na vlasy o správném používání hůlek vlasů. Je to také její nejaktuálnější na vlasy romance televizního videa, které jsem editoval. Na konci se mi podařilo proklouznout v některých docela dobrých blooperech, takže se ujistěte, že si užijte poslední minutu!

Zde je odkaz na Vid.

A tady je naše nejnovější edice IG! Udělejte si potěšení a doufáme, že máte skvělý týden dopředu!

Bazén v našem hotelu v Byron Bay je vlastně úžasný. Je to podstatný lagunový bazén s mosty, na Loungers, visící houpací síť s nadvažkou-je to sen, zejména v horkých dnech. Nemůžu uvěřit, že toto místo – prvky Byrona – bylo otevřeno pouze vzhledem k tomu, že únor letošního roku.

V další fázi vývoje existuje spousta plánů na toto místo a pokud budou pokračovat tak, jak začali, mám pocit, že Byron bude na pobřeží Byronu absolutní hvězdou.

Milujte schody, které se pohybují do baru v Balcony Bar a Oyster Co. Ideální v srdci samotného Byron Bay Town, tento bar a restaurace ovládá některé z nejlepších lidí, které si dokážete představit! Jste ideální na rohu dvou nejrušnějších ulic.

Existuje však několik věcí, které by vás mohly odvrátit od sledování vašich lidí. Jídlo a pití je zde úžasné.

Také opravdu milujeme nedávné výplně, které Balkon udělal. Jsou na místě a dělají to opravdu nejlepší místo ve městě, které přijde na jídlo nebo pití.

Naše večeře na balkoně začala tak, jak by mělo každé jídlo zde: s tuctem nejlepších ústřic Sydney, které najdete. Výkonný šéfkuchař Sean Connolly s sebou přinesl ze své Sydney pronásledování Morrisona jeho lásky k nejvyššímu ústřicům a řadě dalších jídel, které jsme si důkladně užili.

Náš poslední večer v Byron Bay. Jaké úžasné místo k útěku z zimy v Sydney. Měli jsme nejlepší čas – a prvky Byrona a všechna zařízení a jídlo, které sem mají (Graze a Osprey Spa, kontrolujeme vás!), Nemluvě o ohromující a soukromé pláži patří na našich prahu Opravdu co nejlépe využít to, co tato komunita v severním Novém Jižním Walesu nabízí.

Náš poslední východ slunce v Byron Bay a jaký způsob, jak to vidět. Jsme na vrcholu mysu, který představuje hodně východní australské body. Je to brzký začátek, ale stojí za to.

Neuvěřitelní lidé z divokých kozích událostí, tak pojmenovaní kvůli stádu koz, který se po léta potuloval s tímto kouskem pobřežního zajetí, organizují jednu z nejneobvyklejších zážitků, které jsme zažili.

Jejich zážitek ze Slunce je naprosto úžasný: luxusní, romantické a naprosto jedinečné. Před úsvitem jste se setkali u brány Lighthouse a poté jste pozdravili (velmi důležitý) kávou a přikrývkami. Pak jste bezplatný, abyste byli první v Austrálii (a do značné míry na světě), abyste viděli, jak slunce přichází, aby začalo den.

Poté jste přivedli do kavárny v soukromé sekci, kde si užíváte potěšení z úžasné, speciálně připravené snídaně. Měli jsme to štěstí, že jsme viděli, jak velryby keporkaků – matka a tele – hrají ve vodách mysu, když se na jejich každoroční migraci vydali na sever.

Matka učila své tele, jak porušit, ocasnout a dělat prsní vlny, což je nejen vzácné, ale výjimečně ponižující vidět.

A tady je součást naší snídaně. Jsme v kavárně, než bude formálně otevřený, takže vše se vaří jen pro nás. Je to velmi zvláštní, velmi romantická věc.

Vydatná a oteplování snídaně, což je nejlepší pro toto mrazivé ráno. Marocké téma pro jídlo funguje dobře s bohémským pocitem, že Byron vyvíjel v průběhu let … a kdo nemiluje Shakshouka?!

Pokud jste tKdyž se v Byronu budete dívat na něco, co je skutečně nezapomenutelné, výjimečně romantické a skvěle popravené, musíte se podívat na divoké kozí události, které toastují zážitek ze slunce.

Další (také velmi důležitá) káva s divokými kozím událostmi těsně po východu a snídani!

Naší poslední zastávkou, než se vydáme domů, je Halcyon House v ohromujícím plážovém městě Cabarita, jen 20 km jižně od hranice Queensland. Tento dekadentní plážový úkryt je nyní nejlepším místem pro romantické útěky v jeho pětihvězdičkovém hotelu, obnovený surferský motel 50. let.

A na snídani, oběd nebo večeři nenajdete lépe vypadající restauraci než papírový Daisy Halcyon House. Každý detail designu byl uvažován a kavárna na straně bazénu je zde stejně úhledná.

Pokud chcete vidět, co ještě jsme se dostali v Byron Bay, podívejte se na minulý týden IG Edition, kde jsme sdíleli mnohem více výstřelů naší neuvěřitelného času po pobřeží.

Konečně, dlouho očekávaný velmi zklamaný Burger. Normálně nejsem ten, kdo tolik kritizuje Burgers. Koneckonců, základní koncept skromného hamburgeru není ve skutečnosti tak inspirativní. Takže s ohledem na to musí být pro mě docela krvavé, abych byl o průměrné.

Ale zkušenost s mými kamarády a já jsme měli tento víkend na kriketovém hřišti v Sydney, zatímco si užívali Sydney Swans zničit Port Adelaide v AFL (to je Aussie Polativa fotbal btw), byl tak děsivý, téměř zastínil vynikající výhru, kterou Swans měl.

Samozřejmě jsme od jídla na stadionu tolik neočekávali, ale to bylo mimo normální standardy revolučních standardů, které se australští a angličtí sportovní fanoušci museli po generace vyrovnat. Buchta byla jakousi slizký, rajčata měla pěnovou texturu a samotnou patty … no dohromady jsme dal dva a dva a vypracovali jediný způsob, jak se mohli dostat pryč s tím, že to nazývají Angus Burger.

Řekněme jen, že se zde spojí zdánlivá náhoda slov „Burger Patty“ a „Cow Patty“. Určitě to nebylo hovězí maso Angus, řekněme to tak. Ve skutečnosti, vtipy stranou, pochybujeme, že v tom bylo vůbec nějaké maso. Důl vágně chutnal mrkví. A bylo to rozbité na polovinu uvnitř housky. Šílenství.

A to bylo v oblasti členů! Bůh ví, s čím se obecné posezení zvyšovalo. Každopádně nemám, o co mám jít, nebo nechat tento týden IG vydání na hrubé poznámce, takže vás nechám pokračovat v naší aktualizaci cestování, kde čekají pěkné obrázky a příjemné myšlenky!

Mějte okouzlující týden a brzy si promluvíme.

Rekapitulace cestování tohoto týdne

Každý týden se vracíme v čase přes některé z našich velmi milovaných turistických destinací pomocí nikdy předtím viděných fotografií našich cest. Zde jsme se ohlédli tento týden.

Pokud tento výstřel neztělesňuje naše vzpomínky na New York City, pak nevím, co bude. Socha svobody – zdaleka se nestane klišé – je tak neuvěřitelný pohled a představuje tolik. A nejen pro Američany – toto číslo představuje natolik, že za západní životní styl musí být vděčný.

Paní Romance pořídila tento výstřel při západu slunce, když jsme byli na plachetnici, která zkoumala řeku Hudson. Je to neuvěřitelný zážitek a ten, který musíte udělat, když jste v NYC. Zde je mnohem víc o tom, co jsme udělali, jak jsme to udělali a co musíte udělat, abyste to udělali také!

Icebergs na jižním konci Bondi Beach je jedním z těch míst, do kterých lidé chodí, kdykoli jsou v Bondi. Místní obyvatelé, návštěvníci, všichni. Pohled na Austrálii je spousta populární pláže s tímto bazénem v popředí je slavný, protože je to tak hezké.

Ale je tu také klub, který podává nápoje a jídlo za rozumnou cenu, o kterých mnoho lidí nevědí. Nahoře je také restaurace Icebergs, která je neuvěřitelná pro zvláštní příležitosti.

Všechny tyto nápady jsou v našich 24 hodinách v Bondi Must-See Tour.

Jednou z nejkrásnějších předměstí Manhattanu je West Village. Je to absolutně milovaná a jedna z mých paní Romance, i když mám také měkké místo východní vesnice. Tyto domy Brownstone jsou tak slavné a snadný styl a třída West Village činí toto místo výjimečně žádoucí. To a všechny filmové hvězdy zde žijí!

Zůstali jsme na této ulici naposledy, když jsme byli v New Yorku – díky Airbnb – a opravdu netrvá dlouho cítit, jako byste zde žili. Taková úžasná část města.

Pro naše další nápady v New Yorku se ujistěte, že se podíváte na našeho maximálního průvodce prvním časovačem NYC. Stalo se to skutečnou encyklopedií pro to, co dělat, kam jít a jak dělat v The Big Apple!

V Londýně není mnoho dní v roce, ale když přijdou, zdá se, že toto město je mnohem šťastnější, jasnější a přátelštější. Myslím, že je to stejné pro každé město, ale zejména pro Londýn.

Je to tak neuvěřitelné místo a tak pochopitelné, proč lidé, kteří přicházejí do Velké Británie, nakonec zůstanou v Londýně. Zajímalo byme se však, jak mnoho lidí, kteří zde žijí a pracují, viděli město co nejlépe. Stejně jako mnoho míst (zejména pokud jde o paní Romance), nejlepší způsob, jak vidět někde, je tak vysoko naje možné.

Abychom to pomohli, zde je náš seznam nejlepších způsobů, jak vidět Londýn z Up High!

Provence na jihu Francie je skutečně magickou součástí světa. kdekoli je tak hezké. Korunou této části Francie je však Riviera a St Tropez. Známé mnohem více pro svou kulturu jachty (je tu spousta peněz), samotné město stojí za to se odhlásit. plné uliček a malých ulic.

Pro mnohem více záběrů tohoto ohromujícího malého přístavního města se podívejte na naše pohlednice od St Tropez a 5 věcí, které zde musíte udělat.

To je to, co myslím. St Tropez je plně kuriózní. Každá ulice má o tom něco hezkého a nábřeží je ohromující. A pokud se chcete dostat do Francouzské riviéry z Itálie, není to tak těžké! Zde je náš průvodce, jak se dostat z Itálie do Francie vlakem.

Doufáme, že jste se potěšili v našem vydání IG a tohoto týdne cestovní rekapitulace. Pokud ano, je to úžasné. Pokud tak neučiníte, neřekněte to nikomu!

Dejte nám vědět, co se s vámi minulý týden děje. Rádi bychom od vás slyšeli. Promluvte si s námi pomocí níže uvedených komentářů!

Jo, a nezapomeňte se přihlásit k našemu týdennímu zpravodaji, který posílám každý pátek. V něm se jedná o přehled týdne článků plus novinky o tom, co se s námi děje.

Rovněž vám poskytneme exkluzivní oznámení o všech soutěžích, které provozujeme, nebo freebies, které rozdáváme.

Kliknutím sem obdržíte náš zpravodaj a také naši bezplatnou e -knihu o cestování.

Obrázky pana a paní Romance pomocí Instagramu: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – Insta účet paní R a @angrybastard samozřejmě!