Věřím, že je bez rizika, že jsme všichni jmenováni, abychom se dostali pryč na výlet ASAP. Chápu, že Christina, stejně jako já, cítím tahání otevřené silnice mnohem víc než obvykle.

Tentokrát se obvykle skrýváme před zimním mrazivým vzhledem v Evropě, specifikuje nebo Asie … často všechny tři! V tuto chvíli to samozřejmě není možné.

Co je však možné, je však možnost intrastatovat a podívat se na mnohem více Nového Jižního Walesu.

Rozhodli jsme se, že naše první cesta mimo naše vlastní sousedství a také první noc, kterou jsme netrávili v našich vlastních postelích, musí být někde, s nimiž jsme spokojeni. Někde jsme byli předtím.

Zamířili jsme tedy zpět do Port Stephens – asi dvě i půl hodiny severně od Sydney.

Christina’s Sourozence má tam rekreační dům a my jsme nadšeni, že jsme zpět v této velmi neochvějné odvolání na pobřeží NSW. O této přímořské svatyni jsme napsali poněkud něco.

Zde je odkaz na mnohem více našich příběhů o Port Stephens a také na náš nezbytný průvodce po Port Stephens.

Rovněž se těšíme na to, abychom se potkali s naším kamarádem Antonem, který se k nám připojí s naším pobytem.

Doufáme, že se vám v tomto vydání potěší a také to ovlivňuje (bezpečně) vystoupit i asi znovu.

Na zdraví – Jim & Christina xx

První věc, kterou vždy děláme, když se dostaneme na naši polohu v Port Stephens, je jít přímo na pláž. Hodně času nás přivítá teplý vánek, možná senzační západ slunce … ne tentokrát.

Storm je přicházející.

Po našem rychlém nahlédnutí na pláži jsme se bunkrem dolů na dobře zásobenou dřevorysu a teplou večeři.

Je zvláštní, že se tak cítíte doma, když jsme byli tak dlouho uvízli v našem skutečném domě.

Dnes ráno se obloha rozzářila a déšť prošel. Je to však stále chladno. Sbalili jsme si náš plavecký výstroj, ale ptám se, jestli se chystám na tuto přestávku namočit. I kdybych byl potažen do sádla jako ti blázniví lidé, kteří plavou na anglickém kanálu.

Naštěstí nás však krásné výhledy udržují v teple.

Rozhodli jsme se vyzkoušet regionální golfový klub na oběd. Golfový klub Nelson Bay má obrovskou navrácení vzhledem k tomu, že jsme byli naposledy právě tady a jaký rozdíl!

Jedná se o významný 27-ti jasný program, stejně jako když se nacházíte na zelenou, běžně jste obchodovali davy klogaroos.

Ale dnes jsme právě tady pro názory i jídlo.

Jsme opravdu spokojeni s jídlem. Naposledy jsme tu byli, bylo to mnohem víc jako klub RSL a také ne extrémně skvělý. Jídlo je však nyní vynikající.

Christina’s Sweet Chor Frittters s uzeným lososem a avokádovým vzhledem a také chutná lahodně.

Pokud jde o mého lososa Dukkah, podávaný na kukuřici, je úžasný. Pikantní lilek si pochutnává na vrcholu, díky čemuž je toto jídlo skutečně.

Jsme oba vhodně ohromeni. Je čas na aktualizaci našeho nezbytného cestovního průvodce po Port Stephens myslím!

To je mnohem víc podobné. Slunce dělá to nejlepší, aby nyní vzrušilo – osvětlení pobřeží a také jiskřilo pečlivě lapující vody.

Na jejím východu slunce Christina uspokojí tento sofistikovaný gent. Je na skalách, které lemují pobřežní cestu, stejně jako se mu musí dostat docela blízko, aby prošel kolem.

Zdá se však, že mu to nevadí.

Vsadím se, že je to jiný příběh, když je u čisticího stolu vedle lodi na silnici. Tyto příšery jsem měl z mých rukou popadnuté z rukou. Nejsou to moc zábavy a také berou žádné vězně!

Někdy to vypadá, jako bychom byli zpátky v SoCal, když je obloha tato modrá i dlaně tak vysoké.

I když ve skutečnosti se ptám přesně, jak dlouho to bude, než budeme moci bezpečně cestovat zpět do států. V ideálním případě ne tak dlouho.

Dnes večer, Christina, stejně jako já, brání chladu, aby dělali to, co si běžně užíváme doma doma: soutěž backgammon, pár sklenic bílého vína a nějaké občerstvení.

Dnes večer mě Christina absolutně parní. Normálně je to trochu mnohem více rovnoměrnější, ale možná mořský vzduch poskytl své nové síly …

Stejně tak jsem tiše rozptyloval tento jen výjimečný doutník. Ne, že dělám jakýkoli typ výmluv. Chris mě zlomil spravedlivý i náměstí.

Ale tato partagas serie e č. 2 je vynikající. V loňském roce jsem to dostal v Belgii, když jsme byli v Bruggech. Touha jsme žili blíž.

Dnes je západ slunce neuvěřitelný. Linky zlatých filigránů hrají mraky horizontu a rostoucí pobřeží hrají s ukončením, jak se vlny přestávky a prádelna plamenů pryč.

Nakonec přijde můj přítel Anton. Byli jsme kamarádi více než 15 let a také je vždy skvělé se s ním setkat.

Je to Antonův poprvé do Port Stephens a také se díváme dopředu, abychom ho ukázali.

Vezmeme keřskou dráhu, která vede z Corlette Round do Nelson Bay. Je to docela WalK a také asi 35 minut, než se dostanete do přístavu.

Podél metody udržujeme oči oloupané pro koaly, ale také značné množství ptačího života. Bílé mořské orly i Osprey toulají po těchto oblohách. Stejně jako cokoli jiného od tawny Frogmouths po sooty ústřice, okouna, flit nebo stoupající zde.

Vyšplháme se na vrchol nízkého souvratí a ohlédneme se zpět na pláž Bagnalls. Tento dlouhý tenký úsek písku je jednou z mála pláží pro domácí zvíře v NSW-ještě jeden důvod, proč sem rádi přijdeme.

Kromě toho je to naprosto krásné, věřím, že souhlasíte.

Dostaneme se do Nelson Bay Marina, kde je voda tak odstraněna, můžeme vidět ryby plavat dole.

Ale jsme po nějakém obědě. Obchod s chip, který zde využil, je bohužel uzavřen, avšak John Dory do Nelson Bay se uvádí jako velmi dobrý.

Místo toho vybereme pár piv v hospodě a také koláč z nejvíce výjimečné pekárny, kterou najdete.

Gourmet Pie Bar Red Ned má více než 50 různých koláčů. Mluvte o Youngsterovi v obchodě s bonbóny! Moje uzená drůbež a Camembert Pie jsou mimo grafy.

Rovněž se zastavíme v Bit Nel Cafe pro rychlou kávu. Absolutně oblast, kterou je třeba najít pro slušného Joe.

Port Stephens, udělal jsi to znovu. Ještě jeden absurdní západ slunce. Nemůžeme však zastavit tak dlouho – slunce může vypadat jasně, ale zimní vítr se stále kousne.

Zpět dovnitř, aby bylo zahájeno ukončení.

Dnes jsme na druhé straně poloostrova v Boat Harbor.

Tato roční doba je nejlepší pro spatření migrace velryb právě tady, když míří na sever do teplejších vod. Než se dostaneme na skály kolem kamenného pobřeží Boat Harbour, uspokojíme tohoto bitového anděla. Vítr je však pro ni stejně chladný, stejně jako se mě snaží využít jako přestávku v větru.

Oba však vyhrajeme – dostane nějaký úkryt i já, protože dostanu pat.

Stojí to za zimnici z řvoucího větru – dnes existuje spousta velryb (věřím, že mezi mnou i Antonem vidíte jen obláčku z flowhole), je to jako polévka keporkaků. Gazpacho samozřejmě. Voda mrzne.

Je čas na oběd a také se vydáváme zpět do vnitrozemí. Murrayův pivovar se hodně změnil vzhledem k tomu, že jsme byli naposledy. Naštěstí je však jejich pivo stejně skvělé jako vždy.

Pokud pivo není vaším diskotékou, Murray také naznačuje ochutnávku bílého vína. Tato oblast je stále v oblasti Hunter, takže vino z vinné révy je velmi dobré.

Dveře sklepů jsou zde hodně zábavy a také byly krásně stylizované. Když jsme tu byli naposledy, byl to malý prostor s jedním místem, kde jsme si mohli vzít pivo, jídlo i zboží. Nyní je to celý zážitek.

Když už mluvíme o jídle, jsem nadšený, že jsem tento ubohý chlapce přezkoumal. Původní hamburger z Murraye se opravdu zabýval, aby mě převedl na pro-beetroot na hamburgeru.

Rovněž přistál na našem seznamu 10 nejlepších hamburgerů.

Murrayův nový Fred Guy Burger už nemá prvek řepy a zdá se, že existuje méně omáčky, ale stále je to peklo hamburgeru!

Opravdu jako nový vzhled pivovaru. Těším se dopředu, až se sem vrátím znovu co nejběžnější!

Dnes večer máme naplánováno trochu předběžného zážitku. Za rohem, odkud pobýváme, je Holberts Oyster Farm, kde můžete získat čerstvě zasunuté ústřice, krásné krevety a celou řadu mořských plodů.

Ústřice právě zde jsou výjimečné – krémové, slané, baculaté – nejlepší pro západ slunce a sklenici bublin.

Není to špatná metoda strávit naši poslední noc v Port Stephens…

A ani to není špatný západ slunce.

Dnes ráno jsme znovu narazili na poloostrov do Anny Bay. Snídaně na Crest Birubi Beach je skvělým konceptem v každém typu roku, ale s velrybami migrujícími v tuto chvíli přináší k tomuto pohledu i výjimečným jídlem zcela další výhodu.

Nevěřím, že na Zemi existuje spousta míst, kde si můžete dát potěšení ze slaniny i vejce, zatímco si užíváte hrbojáky, které hrají ve vlnách níže.

Než jsme všichni vyrazili na cestu zpět do Sydney, rychle se vydáme po písku. Toto je pláž Birubi, která se pak stává Stockton Beach navíc nahoru.

Tam můžete řídit auta a kamion (za předpokladu, že má možnosti pohonu všech kol) na pláž, což je docela v pohodě.

Za pláží se písek stává horami, když začínají písečné duny Stocktonu. Tyto písečné duny jsou součástí půdy Whoromi Conservation Lands a také největších pohyblivých písečných dun na jižní polokouli.

Na dunách se můžete podívat pěšky nebo na velbloudu, můžete si sandit desku i na programové jednotky.

Na dunách jsou také výpravy na koni, které končí výletem v příboji. Chápu, že Christina je nadšená, že to zkusí, ale prozatím, jediný výlet, který budeme mít, je doma.

Příště, Chris.

Doufáme, že jste se potěšili tímto kouskem cestování. Máme bEen byl velmi potěšen tím, jak přesně byla všechna místa a místa v Port Stephens opatrná, aby pozorovala pokyny pro sociální distancování a přihlásila se u dveří.

Nyní je mnohem důležitější než kdy jindy být opatrnější, abychom zajistili, že všichni můžeme přinést cestování a zůstat zdravý.

Doufám, že vaše další cesta bude brzy stejně dobře, že jsme trochu pomohli, aby vás ovlivnili na cestování.