, stejně jako jsme pryč! Nakonec přišel den odjezdu a konečně jsme okřídlili naši metodu do jihovýchodní Asie. Byl to dobrodružný týden pro nás i, zatímco naše špatné rodné město Sydney namočilo a také gurgle pod hroznou potopou, která zasáhla východní pobřeží Austrálie velmi tvrdě, potíme to v Thajské vlhkém začátek období dešťů.

Povětrnostní stav v Austrálii byl od té doby, co jsme odešli, obzvláště hrozné – stejně jako ano, jsme s naším načasováním nesmírně potěšeni. Sociální síť je plná obrázků i příběhů o zametaných domech lidí, 7 metrů vln bušící pobřeží města a také množství výpadků elektřiny. Doufáme, že všichni jsou bez rizika a co nejsmušenější doma.

Pro nás to byl romantický, elegantní, ale podivně zběsilý výlet. Pracujeme s leteckou společností i s řadou hotelů, zatímco jsme tady, abychom zajistili, že vám můžeme přinést několik nejlepších tipů pro okouzlující cestování v Thajsku i Malajsii, které můžeme najít. Stejně jako zatím máme nějaké praskající věci, které vám řekneme!

Tady je náš nejnovější deník Instagramu a také aktualizace cestování přicházející k vám veškerá metoda z tropů města života – Bonkers Bankok!

Jsem velmi ohromen našimi sedadly na našem letu AirAsia do Malajsie. Je to poprvé, co jsem kdy měl na letu plné rozložení sedadel, stejně jako pocit, že to bude těžké vrátit se k typické metodě létání!

Byl jsem docela překvapen přesně tím, jak cenově dostupné mohou být tato místa. Můžete upgradovat z rutinního sedadla při check-in pro extrémně málo, takže pro okouzlující výlet nebo zvláštní příležitost bych určitě šel.

Servisní na palubě je nesmírně přátelská a efektivní, což je v rozporu s několika z toho, co jsme slyšeli o letech AirAsia. Vypadá to, že tito kluci zvyšují svou hru. Stejně jako mimochodem je tato přikrývka neuvěřitelně útulná!

Objevili jsme se v Malajsii a také jsme pracovali na našem hotelu. Je to trochu kulturní šok pro nás, abychom byli právě tady (většinou od změny v klimatu), takže bereme věci pomalu. Bazén v našem hotelu – hotel Berjaya Times Square – má největší střešní bazén v Kuala Lumpur.

Nebudeme však brát také pomalu. Jsme tady jen na jednu noc, stejně jako toho je toho tolik!

Po solidním nočním spánku jsme venku i v bzučení hlavního města Malajsie. Metodu jsme vytvořili po celém městě ikonickým Petronas Twin Towers. Od toho – druhá strana městského parku KL – je to stále poněkud procházka, takže jsme se rozhodli odtud užít. stejně jako tehdy z Sky Bar v hotelu Traders. Střešní balíček bazén je docela svěží!

Máme mnohem víc, abychom vám řekli o našem čase v KL, ale všechno prochází tak rychle, už jsme v Bangkoku! Jsme tak nadšeni, že jsme zpátky tady – byla to metoda stejně dlouho od naší poslední návštěvy.

Snídaně v našem hotelu je docela zatraceně v pořádku. Stejně jako s tímto pohledem je téměř nepřekonatelný. Zůstáváme v Grand Hotel Centara nad centrem Central World.

Na toto místo jsme velmi ohromeni – zejména pokud jde o dům na prvním střešním baru, který jsme kdy navštívili v Bangkoku: Redsky. Dokonce jsme to představili v jednom z našich raných příspěvků o střešních barch v Bangkoku.

Jsme naprosto jako u střešního bazénu Centara Grand. Zde má tu nekonečno okraje kolem téměř všech stran a neuvěřitelných 270 ° výhled na město.

Později dnes jsme si také zarezervovali lékařskou léčbu lázní, abychom vyzkoušeli a masírovali napětí blogování!

Dnes večer bylo naprosto velkolepé. Dnes trávíme zkoumání regionální oblasti Bangkoku kolem našeho hotelu, bojujeme s stísněnými trhy, konzumují náhodné i chutné pouliční hawker jídlo a také děláme nejlepší, abychom se neřízeli strašným provozem.

Jako odměnu jsme právě jedli do bodu exploze v UNO MAS. Na úrovni 54 z Centara Grand je jednou z nejvíce nepředvídaných, ale nejlepších provedených potravin v Bangkoku. Jak název napovídá, jedná se o (velmi více) španělskou restauraci.

Toto umístění je vážně dobré stolování do bodu, kdy mají v baru tříletou nohu Jamonu v suchém věku připraveném na krájení, sýry, kaviár i padáky, které poslaly veškerou metodu ze Španělska, stejně jako Nejneuvěřitelnější vertikální vinný sklep, jaký kdy uvidíte. Mají „andělé vína“, kteří se odhodí a také dolů ze skleněného sklepa, aby si lahve přinesli!

A pak je tu pohled …

Nakonec jsme zpátky v našem starém pronásledování: Red Sky. Tento střešní bar, vysoko nad míchacími ulicemi Bangkoku, letí ironicky pod radarem. Většina lidí jde přímo na Banyan Tree nebo Hangover II’s Labua, ale toto bitové číslo je stále naše oblíbené. Je to tiché, romantické, přátelské a také se nakloní přímo přes okraj tohoto 55 úrovně mrakodrapu.

Je to taková škoda, že tady nezůstáváme déle. Pláž však volá naše jména!

Hua Hin je asi 3 hodiny jihozápadně od Bangkoku – a také překvapivě blízko k myanmarské hranici. Rychlost života se zde značně zpomaluje, ale jídlo je stále stejně velké jako v Bangkoku. Ve skutečnosti bych řekl, že je to lepší.

Tato restaurace – Sopa Seafood – je docela vlnitá střecha stodoly a obrovská kuchyň, avšak obvyklé náznaky skvělých obchodů thajských lidí (jsme zde docela jediní, kteří jsou zde jediné) a také celé své rodiny, extrémně celé své rodiny Titá angličtina v nabídkách a také nejúžasnější vůně jídla nám říkají, že to bude dobré.

Náš extrémně drahý kamarád Andrew se přestěhoval sem asi o rok zpět a přivedl nás na SOPA. Stejně jako teď je to ještě drahý přítel.

Toto jídlo-celý hluboký smažený křupavý mořský bas (který opravdu vypadá spíše jako Barramundi), ekologický salát papáje, čerstvé škeble a česnek, úžasná speciální smažená rýže a 3 velká dovážená piva-to vše přišlo na THB970 (asi Au (asi Au (asi au 35 $, 27 USD, 18 GBP). Úžasný. stejně jako neuvěřitelně svěží.

Ah Thajsko. Máte naše srdce!

Další zastávka, Phuket!

Rekapitulace cestování tohoto týdne

Každý týden se vracíme v čase přes několik našich oblíbených cestovních destinací s využitím nikdy předtím viděných obrázků našich cest. Zde jsme se ohlédli tento týden.

Výlet paní Romance do Adelaide chvíli vypadal úžasně. Ne, nebyl jsem pozván, ale to je v pořádku. Upřímný.

Zůstala v nádherném Mt vznešeném domě, který je docela slavný pro lidi, kteří se tam vdávají, a to je obecně jen docela krásné. Paní R se tam nevdala ani nechodila na svatbu, ale měla čas na prohlédnutí pozemků a také to najít!

Primární piazza Sieny je někde, kde si přeji, aby všichni mohli zažít alespoň jednou. Je to mělká mísa lemovaná středověkými budovami a touto obrovskou věží. Je to pódium pro Palio di Siena – každoroční koňský závod, který jde kolem náměstí.

Ale je to jen tak jedinečné místo. Místo, kde se lidé setkávají, kde se swifts hejno vysoko nad soumraku a také tam, kde čas pokračoval, ale zanechal extrémně málo známek. Je to nesmírně zvláštní.

Pro více informací o Sieně zkontrolujte našeho důležitého průvodce po tomto srdci italské kultury.

Benátky jsou také něco, co zažít. Mnoho lidí však chybí ty nejlepší kousky v místě vidět ty prominentní. Burano je těžší dostat se k většině míst v Benátkách, ale to však nesmírně stojí za to. Barvy budov a vibrace místa vytvářejí někde velmi zvláštní.

Podívejte se na naši recenzi Burano zde.

Na téma Benátky jsme minulý týden složili několik věcí, které byste měli zbavit z vyšlapané trasy turistické cesty zde.

„Zadní ulice“ Benátek jsou jeho kanály, stejně jako jídlo ukazuje svou vodnatou kulturu. Právě zde je 5 věcí, které musíte udělat, když jste tady.

Také v Itálii – avšak zpět v Toskánsku, bitové město Lucignano bylo, když je fáze nádherného kroucení od paní Romance. Byli jsme tady, abychom viděli, jak se dva milí kamarádi oženili, a také to stimulovalo koncept, aby se skládal nejen průvodce, jak jít do cílových svateb, ale také pro paní Romance, aby si napsal ebook o tom, jak přesně dělat vlasy svatební akce, když jste vy „Vdává se do zámoří! Zkontrolujte to!

Doufáme, že se vám tento týden líbil deník Vagabond Instagram. Určitě jsme si to užili. Nezapomeňte si prohlédnout příští týden, což bude mnohem více plážového času, teď se chystáme zasáhnout Phuket!

Řekněte nám přesně, jaký byl váš týden – zvláště pokud jste byli potahováni počasí na východním pobřeží Aussie. Rádi bychom od vás slyšeli.

Obrázky MR a také paní Romance přes Instagram: @Mrandmrsromance, @Hairromance, @Christina.Butcher – Insta účet paní R a samozřejmě @angrybastard!